Väike järg eelmisele blogile: Kuidas tõsta müüki SEO ja reklaamide abil
Google Ads on võimas platvorm mis pakub reklaamivõimalusi erinevatele ärisektoritele. Iga sektori jaoks on oluline kohandada reklaamistrateegiat vastavalt sihtrühma ja eesmärkide eripäradele. Selles blogipostituses jagame Google Ads reklaamijuhendeid kolme ärisektori - e-kaubandus, teenindusettevõtted ja kohalikud ettevõtted - jaoks, aidates teil saavutada paremaid tulemusi oma Google'i reklaamikampaaniatega.
E-kaubandus

E-kaubandussektor nõuab reklaamikampaaniates erilist tähelepanu kuna konkurents on tavaliselt kõrge. Siin on mõned olulised juhised Google Ads kasutamiseks e-kaubanduse jaoks
Sihitud võtmesõnade kasutamine:
Tehke põhjalik uurimistöö ja leidke oma toodetele või brändile kõige asjakohasemad võtmesõnad. Kasutage nii üldisi kui ka spetsiifilisi võtmesõnu, et jõuda erinevate sihtrühmadeni. Kasutage otsingusõnade vastetüüpe nagu täpne, laiendatud ja fraasvaste, et täpsemalt sihtida kasutajaid.
Dünaamiliste reklaamide kasutamine:
Dünaamilised reklaamid võimaldavad teil automatiseerida reklaamitekstide loomist, kohandades neid vastavalt kasutajate otsingupäringutele. See aitab suurendada reklaamide asjakohasust ja parandada konversioonimäärasid. Kasutage dünaamilisi märksõnu ja kohandatud märksõna sisu, et luua dünaamilisi reklaame, mis kajastavad täpselt kasutajate otsingupäringuid.
Kasutage remarketingi, et jõuda tagasi teie veebisaidilt lahkunud kasutajateni. Näidake neile kohandatud reklaame, pakkudes soodustusi või meelitades neid tagasi pooleliolevate ostude lõpuleviimiseks.
Konversioonijälgimine:
Seadistage konversioonijälgimine, et mõõta kui edukad on teie reklaamid konversioonide. Seadistage konversioonilood, et jälgida konkreetseid tegevusi nagu näiteks ostude sooritamist, uudiskirjaga liitumist või kontaktivormi esitamist. Kasutage konversioonijälgimise andmeid oma reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja tulemuste parandamiseks.
Teenindusettevõtted

Teenindusettevõtetel on erinevad eesmärgid ja sihtrühmad võrreldes e-kaubandusega. Toon välja mõned Google Ads reklaamijuhendid teenindusettevõtete jaoks:
Rõhutage unikaalseid omadusi:
Teenindusettevõtted peavad reklaamides rõhutama oma unikaalseid omadusi. Näidake kuidas teie teenus erineb teistest ja kuidas see võib kasutajatele kasu tuua. Kasutage selgeid sõnumeid ja kutsuge kasutajaid tegutsema kas pakkudes neile erilisi hüvesid või soodustusi.
Kohandatud sihtimine:
Näiteks kui pakute reisiteenuseid siis sihtige kasutajaid kes on huvitatud reisimisest ja seiklustest. Kasutage ka asukohapõhist sihtimist, et jõuda potentsiaalsete klientideni, kes asuvad teie teeninduspiirkonnas.
Kõne laiendid:
Teenindusettevõtted saavad kasu kõne laienditest, mis võimaldavad kasutajatel teiega otse ühendust võtta. Kõne laiendid on eriti kasulikud mobiilireklaamide puhul, kus kasutajad saavad ühe klõpsuga helistada ja kohe rohkem teavet saada või teenust tellida.
Kliendiülevaated ja hinnangud:
Koguge ja kuvage oma ettevõtte kliendiülevaateid ja hinnanguid. Positiivsed ülevaated aitavad usaldust luua ja julgustavad potentsiaalseid kliente teie teenuseid proovima. Kasutage Google'i teenuseid nagu Google Business, et koguda ja kuvada klientide tagasisidet ning vastata nende küsimustele või muredele. See on eriti oluline kohaliku SEO jaoks!
Konversioonijälgimine:
Nagu eespool mainitud on ka siin vaja samuti seadistada konversioonijälgimine, et mõõta reklaamide mõju.. Jälgige kui palju kasutajaid on teie veebisaidile suunatud ja millised neist on sooritanud soovitud tegevusi nabu näiteks broneerimise, teenuse tellimise või hinnapäringu esitamise. See aitab teil hinnata kampaania tõhusust ja teha vajadusel vajalike kohandusi.
Kohalikud ettevõtted

Kohalikud ettevõtted nagu restoranid, ilusalongid või kodukoristusteenused vajavad reklaamides fookust sihtimisel ja kohalikul nähtavusel.
Asukohapõhine sihtimine:
Kasutage Google Ads'i asukohapõhist sihtimist, et jõuda kasutajateni kes asuvad teie ettevõtte lähedal või teie teeninduspiirkonnas. See aitab teil suunata reklaame vaid neile kes on tõenäoliselt huvitatud teie teenustest. Lisage oma reklaamides aadress ja kaardilink, et kasutajad saaksid teie ettevõtet hõlpsasti leida.
Reklaamige eripakkumisi ja soodustusi:
Pakkuge reklaamides kohalikele klientidele eripakkumisi, soodustusi või kuponge, et suurendada nende kaasatust ja meelitada neid teie ettevõttesse. Rõhutage reklaamides piiratud aja pakkumisi või erilisi teenuste kombinatsioone, et motiveerida kasutajaid kiiremini tegutsema.
Kliendiülevaated ja hinnangud:
Nagu ka teenindusettevõtete puhul on kohalikel ettevõtetel oluline koguda ja näidata kliendiülevaateid ning hinnanguid. Koguge positiivseid ülevaateid Google Business'i või muude üplatvormide kaudu ning kuvage need reklaamides ja veebisaidil. Positiivne tagasiside aitab luua usaldust ja julgustab kohalikke kliente teie teenuseid kasutama. Kes siis ei sooviks osta toodet või teenust mida sajad inimesed on kiitnud?
Kohalikud reklaamilaiendid:
Kasutage kohalikke reklaamilaiendeid, et kuvada ettevõtte aadress, telefoninumber ja lahtiolekuajad otse reklaamides. See lihtsustab potentsiaalsetel klientidel teiega ühenduse võtmist. Kohalikud reklaamilaiendid on eriti olulised mobiilireklaamide puhul, kus kasutajad otsivad infot kiiresti ja otsivad lähedal asuvaid ettevõtteid.
Konversioonijälgimine:
Ja taaskord - kordamine on tarkuse ema! - jälgige oma kampaaniaid ja konversioone, et mõõta reklaamide tulemuslikkust ning teha vajadusel kohandusi. Kasutage konversioonilugemist, et jälgida tegevusi nagu broneerimine, telefonikõned, veebisaidi külastused või muud soovitud tegevused. See aitab teil mõista kui edukas on teie reklaamikampaania ja kuidas saate seda parandada.
Google Ads pakub ärisektoritele võimsaid reklaamimisvõimalusi mis võimaldavad jõuda õige sihtrühmani. Selle blogipostitusega oleme jaganud üksikasjalikke juhiseid e-kaubanduse, teenindusettevõtete ja kohalike ettevõtete jaoks aidates teil luua ja optimeerida tõhusaid Google'i reklaame vastavalt teie ärisektori eripäradele. Rakendage neid juhendeid ja teie ettevõtte parandab käivet ''üleöö''! Samu nippe ja trikke kasutavad kõik edukad kampaaniad.
Lugega ka meie eelmist blogi: Kuidas tõsta müüki SEO ja reklaamide abil
Kui see kõik on aga liiga aeganõudev või keeruline teile siis soovitan ühendust võtta meiega: hello@ethos.ee - teeme kõik vajaliku ja enamgi. (: